جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
مگر خودت آنجا نبودی؟؟؟ .........
..
#عاشقانه
#غمگین
#حقیقت
P
Parnia2015
pari
مشابه:
سکوت میکنم بالاتر از فریاد ای زندگی....
غمگین_حقیقت_زندگی_درد_حال بد_سردرگمی
خسته ...........................
بارون قشنگ نیست اشکام میریزن دست خودم نیست
شما خیلی هم زیبا بودید ...........
دلت آرام گرفت ؟؟؟؟..............
به بعضیا باید گفت،بکش ضرر نداره...
شرایط سخت که میگذره ولی لاشیا خوب خودشونو نشون میدن.
یکی زندگی میکنه . یکی تحمل ...
همینطور نیست وجدانن؟؟؟؟؟؟؟
همیشه همین بوده 🤧😔
🧠: بهت افتخار میکنم حالا دیگه نوبت منه!
................................
ₑₗᵢ🚶🏻♀️💅🏻
من برای تحمل این زندگی زیادی تنهام...
واقعا که همینطوره من که خودم همینم
عنوانی ندارد………..🖤🖤🖤🖤🖤💔💔💔💔
...........فاقد کپشن............:))))
تو زندگیم یه حیوونایی رو راه دادم که نوح تو کشتیش راه نداد .
قدرهمو بدونیم..............🥲❤️🩹
حقترین جمله ک دیدم:). .
𝑝𝑜𝑟𝑓🐳💙
:)!
عجببیشعوریبودیونشوننمیدادی:)