جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
راس میگه مگه نه (
..
#عاشقانه
#غمگین
#حقیقت محض
G
Ghazal1008
ᴳʰᵃᶻᵃˡبآنو
مشابه:
تایپم تا ابد (:
گیتا زدن به حس خوبی به آدم میده (
اوخیییی :)
هیچوقت هیچ چیز از هیچ کس "بعید" نیست;//
لازم به توضیح نیس خودش داره فریاد میزنه
گفتیسالیوانیمنمدخترکوچیکت:)
بد از رفتنت دیگه این دل دل نشد:)
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟🙂❤️🩹
محمود درویش دلتنگی رو قشنگ توصیف کرده......
عکس نوشته....ــــــــــــ. ــ. ـ.
تصویری از جدایی و یک عشق آتشین
من هیچوقت کم نذاشتم........!!!
🦦 👠
ولی نوح و نیک یه چیز دیگن کنار هم🥲🤍
___________Porof _____________
درد ادمو میکشه... یعنی قویی شدن همون مرگه فقط نفش میکشی
نمیفهمن چقد بهش نیاز داشتن ...
بپرس حالم را بگو کجاییییی!....
قربون خنده ات که دل از من برده ای✨🤍
تو قایمم میکردی که بقیه نپرن..!!
خودمو واسه کسی نگه میدارم که دعا میکنه تا ابد با من باشه ⎈☻
چقدر حقققق......................
- تو را نبودن میکُشد؟ مرا حضوری که شبیه نبودن است میکُشد! ؛
شنیدم میگن وقتی به یاد کسی ...