جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
................................
..
#غمگین
#عکس نوشته
#کنار گذاشتن
A
asall13
ASAL
مشابه:
...................!!!!!!!!!!!!!
:::::::::::::::::::::::::::::::
واقعا خوب میشه اگ همه چیزو از دید خدمون فقط نبینیم...:)
. . . . . .
...... .
:/
قسمتی از کتاب سمفونی مردگان....!
تتلو میگه ...
بیا لای کتاب همدیگر را ببوسیم…
مربوط به تایپ های اورثینکر mbti
هعییییی(:
چقد این تکست زیبا و با مفهومه.
🌱💚................:)))))))))))
تاوانشو سر کسی که دوس داری میدی🕊🖤
حرفایی که کاش میزدم!:)))
:
بدترین نوع دلتنگی یعنی دل تنگت باشم وانمود کنم فراموشت کردم.
185روزـــــــــــــــــــــــ!
حال من را کسی جز تو نمی داند ....
اون دختــــری کهــــ بــــا.....
سخنی نیست.....................
دقیقا /:. . .. . . . . . . .. ..
اصلاً یک جوری ذهنم مشغول اینجور کار هاست که حتی تصورش هم دیو