جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
نزوکو ^_^......................
..
#عکس نوشته
#نمد
M
maababbasi
🍡💗mitso💗🍡
مشابه:
................................
-در حسرت 𝐃𝐢𝐝𝐚𝐫 تو آواره ترینم:)
به حرف و نصیحت هیچ بنی ادمی حرف گوش نده!!!
دنیایۍ فیک پر از #دورغ های رمانتیک(:
az ye nafar nabodi ke mal ye nafar bodano yad dashte bashi
ی جا درست نوشته بود.............👍
من یک روانی ام؟! چرا.؟ چون....
چی بگم🤦🏻♀️.......................
نیستتومنطقمواژهتسلیم....!!
:
عنوانی ندارع.......
اعتماد بزرگترین و خطرناکترین قمار زندگیه....!
این که داری تخریبش میکنی منم،من!
ولی کلا منظورش از بریدن دل بریدن بوده
:))) شده؟......................
روایت روز های زندگیم در قاب یک عکس :
سعی کنید الویت یک نفر باشید...
ببخشید به راحتی گذشتم از خودم برات
چندروزهتوبگایی”مبَدریختمبِهَم.
پناه بردن ب کتاب،آهنگ،و...بهتر از ادم هس..
فقط الان یه پیام از تو حالمو خوب میکنه
نوعےبےخیالےاستکـہازانتظار.......🕳️🌧️
و سکوت تنها موسیقی زندگی من شد..!