جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
از ما گذشت دیگه. !!!!!!!!!!!!!
سلام وقت بخیر خیر سلام سلام
#غمگین
#از ما گذشت
T
tara13944
Tara
مشابه:
تنهایی ینی تو باشی با یه قلبی که شکسته
حقق??.........................
ﺗا ﺩﻟﺗ ﺑﺧﻭاﺩ ﺩﻟﻣ ﻧﻣﻳﺧﻭاﺩ...🖤
سلامتی قبرم چون قراره بشه پاتوق رفیقام میاین دیگ :)
اوهوم اوهوم:))))))))))))))))))))
_____________🪽🤍______________
محمود درویش دلتنگی رو قشنگ توصیف کرده......
قدرجوونیتو بدونو زهرمار .......
ما از تبار بغضیم ؛آسودگی روا نیست :)🤍
:(((((((((((((((((((((((((((((((
هعی؛)...........................
. . . . .. . . . . . .. . .. . . .
زندگی سوپرایز های یهویی داره مواظب حرفاتون باشید👀👌
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
تو کدوم نوعشی؟😂
~حقیقت زندگی...👣🌿
کاش زندگی هم حالت پرواز داشت🛸🤍
من همیشه هرچقدرم حالم بد باشه بازم به بقیه کمک میکنم :)
احوالمان با امتحانات خراب میشود .
نهممنون....!
مرا ببخش که از دوریت هنوز زندم:)
Blue:)))))))))))))))))))))))))
پست غمگین عکس نوشته برای انسانهایی که ناامیدشان کردند