جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
بعضی وقتا خیلی چیز ها و باید در قلب فرو برد...
..
#غمگین
#حال انسان ها
E
EZRAIiL
Gharibe
مشابه:
بعضی وقتا خیلی چیز ها و باید در قلب فرو برد...
پروفایل غمگین ، دلتنگی ، تنهایی
#حق با تو بود #مامان ارزششو #نداشت! :)
................................
حـــــــرفـــی نــــــــــدارم
#SET 🖤👀
دارم میمیرم🪦💔🫀.............
..............................
(((((((((((((((((((((((((((((:
پــــــروفــــایل مـــذهبـــــی:مَـجنوننِیستِۍڪِھبِـدانِۍ
دوسم داشت:)!..................
>>>>★彡 FOR YOU BABY 💅 彡★
گیتارش آهنگش حرفش دوبارع از اول نگاهش
......فالو یادت نره ❣️........
بگذار بگویند و بگویند و بگویند...
هیچوقت اونکارو باهات نمیکردم.
>>>>★彡 FOR YOU BABY 💅 彡★
' 𝘮𝘰𝘰𝘯 𝘭𝘪𝘨𝘩𝘵 ' ꪻ ٭
اگر تا ابد دلم برای جای خالیات تنگ بماند چه..؟
گفتم بمانی .
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
غمین ولی خیلی قشنگ من که عاشق شدم
کاشکی میشد برای آخرین بار بغلت کنم و ط بغلت بمیرم:)
درخیکیازناشناسها(بفرمابرار)