جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
یا از اول نباشید تو زندگی کسی یا کامل باشیدض
یا نباشید تو زندگی کسی از اول یا کامل باشید
#غمگین
#یا نباشید تو زندگی کسی
S
sahar86d
Sahar
مشابه:
زندگیی چیه ما فقط فقط داریم میگذرونیم .. !🥺
چقده حق😑💀🥀#n....................
هی...یدونهازایناپیی؛🦦💔:))
یه چیزی خوندم که خیلی حق بود 💔
گریبان گیر|•снова стать зеленым
جوریکهقهرمیکنم😂😭🎀
این آخرین خداحافظی منه،از تموم خاطراتمون...
عکس دختر تنها و خفن و غمگین دپ
کل وجودم حالش بده... ...
لبریز از کلافگی ، خستگی ، غم و بغض:))
مَـنچـہباشَـمیانَـباشَـم،ڪارہدُنـیالَنـگنیـست! م
. . . . . . . . .. .. . . . . . .
دنیایی ک دیوونه ها دارن......:
کَـسی از دَردِ کَـسی خَـبَـر نَـدارد-پَـس زود قِـضاوَتـ نَکـ
خراب کردی برادر😅💔
درد ادمو میکشه... یعنی قویی شدن همون مرگه فقط نفش میکشی
Sssssssssssssssssssssssssssssssss
.............................!
:____________________________:
هیچکس حسرت هاتو گردن نمیگیره پس کیون لق دیگران🙂
نام اثر : منزلی امن تر از گوشه ی تنهایی نیست.
همه میرن خودت میمونی و خودت❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️