جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
من خود بلای خویشم؛ از خود کجا گریزم؟!..🤌🏻🖤
..
#غمگین
#عکس نوشته
#dep tex
I
IRAN_KOROSH
مشابه:
:)💔... .
مـن حـالـم خـوبـه..... "! 🥲 :)
واقعا خوب میشه اگ همه چیزو از دید خدمون فقط نبینیم...:)
...... .
خودم پشت خودم بودم و خواهم بود
:/
یک متن غمگین درباره ماندگاری اندوه
غمگین تر از اینم هست...؟:))))))
تتلو میگه ...
بیا لای کتاب همدیگر را ببوسیم…
🔪🕷️Laugh with many but trust no one.
هعییییی(:
چقد این تکست زیبا و با مفهومه.
🌱💚................:)))))))))))
هعی خدا کجا از این پسرا پیدا میشه 🫠🥺
خدم بودم. .-
یهو دیدی دیگه پا نشد :)
:
بدترین نوع دلتنگی یعنی دل تنگت باشم وانمود کنم فراموشت کردم.
حال من را کسی جز تو نمی داند ....
اون دختــــری کهــــ بــــا.....
من همانم که نمیدانی مرا..💜🤙
دقیقا /:. . .. . . . . . . .. ..