جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
ما که راضیم😇
..
#عاشقانه
#زندگی
M
MAT_00
شیرازی
مشابه:
آخرش؛یکنفرازراهمیرسه... کهبودنش؛جبرانتمامنبودنهاست:))
من خودم بهترین خودمم و تو امید من برای تکتک لحظه هامی
وقتیــ یهـ نفر...
در زندگیم باید مثل ریاضی باشم!!
چارلی چاپلین خیلی قشنگ گف.
خیالتم نمی دم به هیچ بودنی:)
آخر دفتـــرش نوشته بود
زندگی رو تو چش_🤍_ات دیدم :) ✨️
حال عجیبی دارد این روز های من..
دوست داشتم، زمانی که اصلا دوستداشتنی نبودی.
از بس درد کشیدم ترس از مردن ندارم
چرا هیچ چیز به جز مرگ حق نیست؟؟
هنــــــــــــــــــــــــــوزم
گذر زندگی و احساسات در سالهای من
جهان یادگار است وما رفتنی...(:
نفس کشیدن که زندگی کردن نیست...
زندگیت چطوری میگذرههه؟؟؟ صبر روی صبر(:
تنهایی - دلتنگی - مود من - :)
پروفایل مردم فقط برای همین زنده اند
تقصیر خودمونه که زیاد جدی میگریم ....
ـ 𔘓 𝟐𝟑:𝟓𝟖 .. ...........
شدیمیهمشتدلقکغمیگن🫠🪫
موضوع بر سر امید بود...
خجالتو اونی باید بکشه که میبینه طرفش داغونه ولی...