جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
#درد تنهایی#زندگی پردرد#فراق یار
تنهایی درد غم فراق یار زندگی پر رنج
#غمگین
#درد تنهایی
A
ahoora1982
اهورا
مشابه:
My🌝💔
خبــ به جهنمـ بشینـــــــــــ :)
((((((((((((((((((((((((((((((
من به هر کسی نمیگم حالم خوب نیست...((: ❤️🩹🤌🏻
آسیب دیدن خیلی بده ، اونم آسیب از تمام وجود
هوم...........................
هعیییییییییییییییییییییییییییییی
🥲 (:
من من من من من من من و همچنان من :(
بیزارم از دردی که درمانش زمان است... 💔
اینکه بشینی برای ی خاطره خنده دار گریه کنی خیلی حرفه :)))
هیچی مثلِ ذهنت تورو نمیکُشه🖤
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
متنفرم از اون وقتایی که عصبانیتم تبدیل میشه به اشک!:):
واسهبعضیازدردا،فقطمیتونمنگاهکنموبشکنم.
نهایتا دل به جایی می رسد که دو راه بیشتر ندارد
همه آدم ها تغییر میکنن به خصوص در زمانی که توقع نداری
ارهه بابا خوبم ................
زندگی.........................
یهجا پوریا پوک قشنگ گفت:)......
اگه از بلندی آسمون بتــرســــی...
....افسردگی....نوجوونی....دیگه قلبی نمونده
تو پرنسس جنگجویی هستی که نمیگذاری بیگانه ای در خاک وطنت بیای