جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
مال من فقط یکیش مونده :)🔪🥀
..
#غمگین
#دل
B
BAHAR_0l
:)
مشابه:
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
کسی در قلبش است »»»»»»»»»»»»»»»
#ــــــــــــــــــــــــــــ🦢
یه حساب کتاب بکن با خودت . . . حقالناسه هااا !
هیروشیما ؛ 6 اوت 1945 , 08:15
#لازمات_________#زندگیمونع(((:
..............................
مهربون باش ! مهربونی رسم قشنگه دل های پاکه🤍
پروف نوشتهــــــــــــــــــ:))
🖤ـــــﮩ٨ﮩﮩـ♡ـ🖤
باشد ک روزگار بچرخد به کام دل...
Elin: گوربابایِدلمن🖐🏽🖤...
سرکوب میکنه........💤🧠🖤🌚🫀!
خوشا چشمی که خواند حرف دل را...
به همه چیز زورم میرسه جز دلم🙂:)
ووووووووووووووووووددددددددددددددددددد
بازی کن نه با قلب کسی افتاد داداش:)🖤
والپیپر خیلییی گوگولی❤️❤️❤️❤️❤️
غم دختر بدترین درد دنیاس که با چشماش دیده میشه که این اثر غم
عنوانی ندارم..................
طـــلــبکــارم بــودی انگــــار...!!
خودتون رو بی ارزش نکنید :
...............................
این حرف دل کدوماتونه؟نظرتون رو بنویسید برام