جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
برو دیگه افتادی ازچشمم پسر....
..
#غمگین
#برو دیگه افتادی ازچشمم
R
ramila
ستایش
مشابه:
𝚙𝚛𝚘𝚏 ❤🤞
کاش میشد فکرمو برات بفرستم ک ببینی...
التماس تفکر......................
-تنهایی آدم را تباه میسازد، و بعد به طرز وحشتناکی قوی!🖤 🌃
مستاصل تر،گرفتارتر،پریشان تر از قبل.....
..چی میشد واقعا چرا….؟؟؟؟؟؟🙂💔
. . .
هر آدمی با کاراش لیاقتشو فریاد میزنه...
.. 🤏🏻🤫 ..
نمیبینمت:))))))))))))))...........
هعییییییییییییییییییی...🤌🏻🙃
عکس گویای همه چیز هست...........
اون همه حس قشنگ بچگیمون کو؟...
که تا وقتی بود نادیدش میگرفتی ..
دیـدمـش گـفتــم منـمـــــ💔.....
بستگی داره تو کی باشی ..... :)
منم بلدم حال بپرسم ولی سعی میکنم درک کنم 🖤
فک می کردم با بقیه فرق داری.. ولی نداشتی
باید جلوی همه وایستیم حتی ...
دوست داشتمو ندیدی؛ ولی بجاش تاجاداشت بی محلی ینفر دیگرو دیدی
اگه تنهایی هم پا داشت اونم ترکمون میکرد☠️
بـــال نــداشــت ولـــی.......!
هعییییپپیپیپیپژپپژپژپژپپژپژویپژو
آتش توهین، حریف حقیقت نخواهد شد ... رییس جمهور شهید 🥀