جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
حقیقت هیچ وقت خوب نیست.......
..
#غمگین
#واقعیت
A
ahourawwwd
اهورا عبدالعلی
مشابه:
بقدری ما انسانها از هم دور شدیم که اگه ی جایی هم محبت
حرف عقل، حقیقت تلخ، عکس نوشته.
حق باشه...!؟
کاش یکم میفهمیدن ..............!
واقعیت خیلی از آدمای زندگیمون………
فکر کنم خیلی خوب گفته.........
.......بع خودت توعین نکن.......
زود باور :
ببین تویی که از من بدت میاد اینو بدون: من بیشتر🤙🏻
جملهی مامان = پایانِ نقشبازی حرفهای من.
موسیقی بهترین چیزیه ک تنهام نمیزاره
واقعیت حقیقی....................
اونا نفهمن ولی خودت که میدونی..
احتیاج به ی بغل بزرگ مثل سالیوان
گریه گریه .............
گریه نکردم، ولی ساعتها فکر کردم که “چرا؟” | دروغ
نشسته ام به در نگاه میکنم...))
برای فهمیدن واقعیت طبیعت باید درد کشید
واقعیتهههههههههههههههههههههههههههههه🤣😐
زمستون آبی سرد و سنگین ترس و هیجان
هرچی بزرگتر میشی قراره بیشتر این اضافی بودن رو درک کنی
سوالیه که خیلی از خودم میپرسم.
و دردی که انسان را به سکوت وا میدارد:)
'' '' '' '' '' '' '' '' '' '' ''