جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
برای اینکه کلی عکس با حال یا غمگین حتما بیا اینجا
انتقام بگیرد اما هیچ وقت نبخشش
#غمگین
#هی کاهی باید قلب رو از
#کار بندازی
A
A0L0i
...
مشابه:
..............................
از اینکه نفس میکشم متنفرم 🥀🖤
یه روزی میشم مث خودتون تند تند قلب تونو میشکنم!(:
کاشکی میشد تمام عشقا بهم برسن 🖤
قسمتی از کتاب سمفونی مردگان....!
مربوط به تایپ های اورثینکر mbti
نبودت داره منو میکشه.کجایی؟ چرا نیستی؟ میشه برگردی.
لعنت بر بغض هایی که خفه ام کردند 💔🥀🚶♀️
اخه حق تر از این.. .
چیشد از همشون متنفر شدیم هان ¿¿
سخنی نیست.....................
کاشکی هیچوقت دلتنگ نشین ک بعدش...
جهنم واقعنی اینه..!💔🌙
___________Porof _____________
وسط راه دیدم نا رفیقی میکنن ! ترکشون کردم شدم رفیق نیمه راه
من از ریدن تو امتحان نمیترسم تو که عن منم نیستی://
قدرشو ندونی قدرشو هستن بدونن!🚶🏿
غــــــــــــگـــــــــــیـــــــــن
بنی آدم تخم یکدیگر هم نیستن👌👣
دلتنگتم 😄 💔 🚬
دشمنام کمک کنید ، رفیقام بهم
قربون خنده ات که دل از من برده ای✨🤍
چقدر حقققق......................