جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
کارما میگه:
..
#غمگین
#تنهایی
N
n_ssss
Nafas
مشابه:
چیزی درون او شکسته بود . .
ـــــــــــــــــــــــــــــــ
...........🅿🆁🅾🅵...........
دلتنگی و تنهایی شبانه پس از خیانت
چه خوش است پایان قصه ی ما مرگ باشد .
هفت میلیارد آدم ... من قفلی زدم رو اونی که دوسم ندره :)
دلم یه خواب عمیق میخواد:))))))))))))))
پست غمگین برای مناسبت تنهایی💔💔💔
نباشمـــ همه چی حلع!! ❤️🩹🥀🖤
من از دیوانه ها دیدم هزاران عاقل مُرده!`🗿🚶🏻♀️
من لیاقتم خداحافظی بهتری بود....
💔🙂...
حرفایی که کاش میزدم!:)))
یـِهحِسبــیحِسینِسبَتبِهَرحِِسی
روایتی از دردهای پنهان
🖤🥺
جسمم اینجاست ولی روحم تو یه جنگل سبز و تاریک راه میره.💤
گــاهی یک جواب ســرد کافیست...
توی دنیای واقعی اونایی که کمتر دروغ میگن بیشتر رسوا میشن
اندوه تنهایی در شبهای تاریک: پرترهای هنری و احساسی از رهاشدگی
سفر تنهایی در جاده زندگی با یک ماشین کلاسیک
تو مشکلات و ناراحتی خودتیو خودت:)))
عَـکــسِ نَـــوشـــتِـه