جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
...............................
..
#غمگین
#تکیه گاه
N
Nas1390
Nana
مشابه:
و تَمامِ اَندوه هایم را، در سکوت گذراندَم!
#حق با تو بود #مامان ارزششو #نداشت! :)
................................
حـــــــرفـــی نــــــــــدارم
#SET 🖤👀
دارم میمیرم🪦💔🫀.............
..............................
(((((((((((((((((((((((((((((:
پــــــروفــــایل مـــذهبـــــی:مَـجنوننِیستِۍڪِھبِـدانِۍ
دوسم داشت:)!..................
>>>>★彡 FOR YOU BABY 💅 彡★
گیتارش آهنگش حرفش دوبارع از اول نگاهش
......فالو یادت نره ❣️........
بگذار بگویند و بگویند و بگویند...
هیچوقت اونکارو باهات نمیکردم.
>>>>★彡 FOR YOU BABY 💅 彡★
اگر تا ابد دلم برای جای خالیات تنگ بماند چه..؟
گفتم بمانی .
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
غمین ولی خیلی قشنگ من که عاشق شدم
کاشکی میشد برای آخرین بار بغلت کنم و ط بغلت بمیرم:)
درخیکیازناشناسها(بفرمابرار)
اگه بخوام تنهایی رو معنی کنم...
🛐🛐 .