جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
تهمت نالایق بر ما زدی رفتی قبول ...
..
#غمگین
#عکس نوشته
#neveshte
#eshg
R
reyhan22
Reyhan
مشابه:
بیمیلباحرفزدنبهآدما🎭🦋
فراموشخواهیشد🕊
مـن حـالـم خـوبـه..... "! 🥲 :)
بعضی وقتا کلا ندونستن بهتره. بعضی وقتا ندونین
#غمگین #دلشکسته #جدایی #خیانت #
یک متن غمگین درباره ماندگاری اندوه
تکست … … … … 🫂🖤 … … … …
هیچ وقت خوبم ها معنیش خوبم نیس
این بده.....................!!
کدوم قاضی؟! کدوم عدالت؟! مگه اصلا اینا وجود دارن؟!😅💔
هعب:/
..............................
در نهایت کسی قلبت رو میشکند که ...
................................
هرچقدر هم گناهکار باشید، حسین را رها نکنید :)🥺
لطفا لگد نزن به مهم بودن خودت .
عجببیشعوریبودیونشوننمیدادی:)
_من قبل هر غلط اضافه
.............•♡•...............
گاهی باید دو نفر کمی از هم فاصله بگیرند..
تو شجاع بودی، در جنگ هایی که دیگران ندیدند
من همانم که نمیدانی مرا..💜🤙