جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
........................... ...
هر جا غم نبود نام ما کم بود
#غمگین
#تنها ایران
E
esa_lor
mis.khan
مشابه:
میگفت بادکنک رو که زیاد باد کنی، تو صورت خودت میترکه.
جسمم اینجاست ولی روحم تو یه جنگل سبز و تاریک راه میره...
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟🙂❤️🩹
احتیاجدارَم...
حق...................................
جـوآب آزمـآیـشـم اومـد🥺☠️
دیگ نمیدم .....................
مثل اقیانوس بود زیبا اما قاتل .
و آب هم شرمنده عباس (ع) شد :))
..............................
غم و حسرت یک فوتبالیست پس از شکست
متنی برای توصیف نیست...!
𝑷𝒐𝒓𝒐𝒇 𝑮𝒊𝒓𝒍🍓
نگاهی غمگین در یک قاب هنری
هر چیزی خودت بخای میشه نه اینکه دیگران
روزی روزگاری گربه ای بود که :
پست غمگین برای دلشکسته ها .دلتنگ ها
دیدَمِت یادَم رَفت اِکسَمرو .
دلنوشتهای تأملبرانگیز درباره تنهایی و مهربانی ندیده
کیا مثل من از از زندگ خسته اند :/
Dekamond 💜🫦Shervin 🦋🫀Haamim 🤤💜Mr Kiarash 🦋💜Talk Down
کِی بخاطر دختر/پسر بودنت از چیزی که میخواستی محروم شدی؟
★🩷