جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
تنهایی بهتر از هر چیزیه🥀🥀🥀🥀🥀🥀
غمگین
#غمگین
#تنها
M
moh1ammed
Mohammed
مشابه:
Sssssssssssssssssssssssssssssssss
╰⊱♥⊱╮╰⊱♥⊱╮ تلخ،یعنی:ـבچار آבمے باشے کـہ تو را نمیخواهـב🖤 ╰⊱
بعضی وقتا کلا ندونستن بهتره. بعضی وقتا ندونین
از همون بچگی تنها و مغرور بودم.
خب بگید ببینم تصورتون از ذهن من کدومه😊😊 شاخ نشو 👀
حرفایی که کاش میزدم!:)))
من هیچوقت کم نذاشتم........!!!
بعضی وقتا خواب یعنی خدافسی..🙂🪐
:)))))))))))))))))))))))))))))))
هیج وقت.....
همیشهحرفایهمهرو گوشمیکنمولیکسیحرفامونمیفهمه🙂💔
دیگه برف بسه بارون میخام......
نمیدونم واقعا...
هعیییی. .
. .
همینقدر شفاف...................
"."....پست غمگین پسرونه...."."
منم همینطور فروغ جان! منم همینطور. . .
پروف دخترونه خاص
همیشه دلتنگ کسایی میشی که حتی بهت فک نمیکنن