جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
شاهزاده کوچولو پرسید :........
..
#غمگین
#دپ
A
arta12345
𝑨𝑺𝑨𝑳
مشابه:
بدترین حس:))))
مثلا از خیابون رد شم ماشین بخوره بهم دیگ منو نداشته باشین...
................................
دوست داشتنت از یادم نمیره ...
یه روزی میشم مث خودتون تند تند قلب تونو میشکنم!(:
کاشکی میشد تمام عشقا بهم برسن 🖤
🤝🏽
((((((((((((((((((((((((((((((
دلم برای بغل گرمت و صدات تنگ شده
عارع ما کسیو ٫نداریم٫....🙂👩🏼🦯❤️🩹
دختــرا چـنین قابلیتی دارن....
...........فاقد کپشن............:))))
اینجا دوس داشتن لفظه فقط:)🦦
# هیچ_کس_نبود_خودم_بودم
هوم...........................
اصــــــــلا آســون نیـست.....
اخه حق تر از این.. .
گــاهی یک جواب ســرد کافیست...
گاهی باید دو نفر کمی از هم فاصله بگیرند..
💔:)))))))))))))))))))))))))))
پست غمگین، خسته، بی حال!.......
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
قلب + مغز =-------------🙂🙂🙂💔💔💔🧠