جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
دقیقا.
..
#عکس نوشته
#گریه
D
delete_498336
حساب پاک شده
مشابه:
منچرابغضمغذایهرشبه .؟
قوی؟🖤🥺.........................
[ من همان مجنون بی لیلی ام ] :)
بامن از قوی بودن حرف نزن من چیزایی رو...
درک نمیکنم تو این سن این حالمو. .️
..............................
................................
حیح:)
- چرا میخندی؟ -نمی خندم دارم سعی میکنم گریه نکنم.
همیشه ما همیشه روی واقعیمونو نشون میدیم
حرف دل من.......................
سکوت من پر از فریاده که اگه کسی بشنوه کر میشه .
آره:)> ؛
........... 𝑷𝒓𝒐𝒇...........
پروف
یه جا یه تعریف قشنگی از اشک خوندم:
شنیدنی میگن گریه مژه ها رو بلند میکنه؟؟
ویک شب درخوابی فروخواهم رفت که هیچ صبح وهیچ طلوعی مرابیدارن
پروفایل انیمه دخترانه:))))))))))
ولی همیشه لبخند زدن به معنای خوشحال بودن نیست ؛.
وقتی حتی نمیتونی راجبش حرف بزنی..:)