جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
تنهایی، تنها کسم بود....(:🖤ྀི
..
#غمگین
#سکوت دل من
J
jrkrl
لیــــ𝐋𝐲𝐝𝐢ـــدی
مشابه:
My🌝💔
خبــ به جهنمـ بشینـــــــــــ :)
((((((((((((((((((((((((((((((
من به هر کسی نمیگم حالم خوب نیست...((: ❤️🩹🤌🏻
آسیب دیدن خیلی بده ، اونم آسیب از تمام وجود
هوم...........................
🥲 (:
من من من من من من من و همچنان من :(
تعصیرات اینترنت. ت
بیزارم از دردی که درمانش زمان است... 💔
اینکه بشینی برای ی خاطره خنده دار گریه کنی خیلی حرفه :)))
هیچی مثلِ ذهنت تورو نمیکُشه🖤
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
متنفرم از اون وقتایی که عصبانیتم تبدیل میشه به اشک!:):
واسهبعضیازدردا،فقطمیتونمنگاهکنموبشکنم.
دلنوشتهای تأملبرانگیز درباره تنهایی و مهربانی ندیده
همه آدم ها تغییر میکنن به خصوص در زمانی که توقع نداری
ارهه بابا خوبم ................
زندگی.........................
یهجا پوریا پوک قشنگ گفت:)......
👩🏻❤️👨🏻🎀
اگه از بلندی آسمون بتــرســــی...
....افسردگی....نوجوونی....دیگه قلبی نمونده