جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
غمگین بودن. فقط برای آدمای دل شکسته نیس اینو بدون
..
#غمگین
#توهم موافقی
آدمای
اینو
اینو بدون
بدون
دل شکسته
شکسته
فقط
نیس
P
parmea
مافیا
مشابه:
جدایی از عشق و رفتن زیر خاک همه میرن زیر خاک
❤️🩹 🩹
در شهر بیوفایان... دل ما وفادار به یکیست ک اونم دگرنیست:(💔
حقی که درک و قبولش برای هممون سخته
خسته خسته از همچی از آدما از ...
.............کاش بفهمند..........
همه ی درد منی تو ....... غم دنیا که غمی نیست.
موندن ادما اهمیتی نداره برام...
...............................
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬
💤🌑Stay with me, even if everybody left me✨🤍
وَلی جُرم مَن این بود که فَقَط خودَم بودَم🥲✍️
عکسنوشته غمگین درباره تنهایی و بیوفایی
آدما خودشون وارد زندگیت میشن بعد هر موقع بخوان میرن
ای کاش همه هم مهربان بودن❤❤❤❤❤❤❤
پرتره غمگین سیاه و سفید: انعکاس احساسات درونی
.................................
`داشتنت شده تنها حسرتِ دلم🪽🖤
عکس نوشته هایم برای دردهایِ شخصی
استوری غمگین، عکی نوشته واقعیت
هیچ واکنشی نشون نده، فقط فاصله بگیر:)
میگن صبر داشته باشه ولی مگه صبری مونده!!!
prof دختر.....................