جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
میگذره و میفهمی که چقدر نمیارزید.
..
#غمگین
#عکس نوشته
#تنهایی
A
Aysan_2011
شوتــے تانــم:)
مشابه:
من از دیوانه ها دیدم هزاران عاقل مُرده!`🗿🚶🏻♀️
تامل در تنهایی: یک عکس نوشته عمیق از احساسات درونی
عکس نوشته غمگین: حال من حال نوزادیست که مادر نداشت
من اینقدرتنها بودم کیادمرفته چطوری بادیگران بودم
عنوانی ندارد………….!!!!!!!!!!!!!!!
تو مشکلات و ناراحتی خودتیو خودت:)))
نبودنتون بهتر از بودنای فیکتونه:))
پناه بردن ب کتاب،آهنگ،و...بهتر از ادم هس..
من از ادم ها قطع امید نکردم . . .
عکس نوشته غمگین با متن خسته ام
اینم واسه وقتایی که از تنهاییتون میخواید بگین🙃🦋
مشکل من:))))))))))))))))))))))
عکس نوشته غمگین پسرانه در مورد لبخند تلخ
اورثینک شبانه: تأمل و پرسشهای درونی
..................♡.................
چه خوش است پایان قصه ی ما مرگ باشد .
نباشمـــ همه چی حلع!! ❤️🩹🥀🖤
💔🙂...
حرفایی که کاش میزدم!:)))
🖤🥺
جسمم اینجاست ولی روحم تو یه جنگل سبز و تاریک راه میره.💤
گــاهی یک جواب ســرد کافیست...
توی دنیای واقعی اونایی که کمتر دروغ میگن بیشتر رسوا میشن