جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
گله ای نیست،نخواهدبود....🗣👣🫠
ازاول خودمون بودیم،ازالان به بعدم خودمونیم..🙂🗣
#غمگین
#عکس نوشته
#دیگر
#رهاکردن،طوفان،خسته
#تنهایی،جدایی،سختی
#زندگی،عشق،ول کردن
B
bb7103142
ترکِ قشقایی
مشابه:
پست درد مدرسه هنری.......... :)
پاتریک: دوست واقعی یعنی باب که تو هر شرایطی پیشم بود
انتخاب آدم اشتباه تاوان سنگینی داره.
بعضی وقتا کلا ندونستن بهتره. بعضی وقتا ندونین
سخنان ناگفته نهفته در دل استاد🤓:
خودم پشت خودم بودم و خواهم بود
اصن از خوب بودن حرف نزن........
تا ابد مهر تو*بیرون*نرد از دل من. مگر آن روز که*خاک*شود منزل
تکست 🙃✨ .
ₑₗᵢ🚶🏻♀️💅🏻
خبــ به جهنمـ بشینـــــــــــ :)
مواظب باشین به چه کسایی اعتماد میکنین که بعدش پشیمون نشین
ابزار ادیت برای فیلم درصت کردن ابزار ادیت نوشته
🔪🕷️Laugh with many but trust no one.
ₑₗᵢ🚶🏻♀️💅🏻
روانشـناسـی میـگـه ...........
پس با این حال نباید پشیمون باشی
چون از احساسات خودت مطمعن نیستی گند نزن به احساسات من
پست نظر سنجی برای استوری .......
حقترین جمله ک دیدم:). .
حذف ادامای اضافی خودش ینی ارامش...!
یهو دیدی دیگه پا نشد :)
همیشه من حواسم باشه که ناراحت نشین؟ به جهنم بشین:)