جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
I'm dying inside and no one cares.
..
#عاشقانه
#غمگین
#غمیگن ـ تلخ ـ زندگی
A
Ayda_8
(:....Y_Y
مشابه:
...................................../:
بعضی چیزا بدجوری دل آدمو آشوب میکنن!
گربه گوگولی ناز ♡ناز نکن ناز نکن میوووو♡♡♡
چه قشنگ گفت..................!
فقط موضوع اینکع کسی که دوسش دارم جنسیتش با من یکیع . . .:
وقتی از یکی دلت گرفته قلبت همیشه میسوزه
ما بهم نخواهیم رسید، اما بهترین غریبه ات میمانم
.. فق از تو توقع نداشتم:))))))))
عکس نوشته،کوتاه،بلند،بهترین،و.....
•فِكرایِ توْ سَرَم اَز هَنزفِريم پيچيدِه تَرَن 💔🚶🏼
۳۶۵روز بدون روز بدون تو ؛ روز1(day1):
نیاز دارم یکی تو زندگیم باشه که ...
نامه ای برای خودم؛ برنمیگرده ، باید عادت کنی به تنهایی،
اومم شاید...!
👩❤️👨🎀
:____________________________:
-عمیقادِلمتنگشده:)🖤`
فنجانی کتاب ، با طعم آگاهی☁️✨️🌱..!
یک دسته گل بزرگ برای عشقی فراموش نشدنی
- خلاصه این چهــل روز : . . . .
جانم به فدای آن غایبی که...♥️
🍷🍒
ــــــــــــــــــــــــــ. ــ
«نگاهت آنچنان زیباست، ک بر خود کرده بیمارم🫀🫶🏻»