جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
با ما بودن جرأت میخواد گُلَم💸🖤:
..
#مردم
#حق
K
kitty_k
ࡃܝࡐܢܚك
مشابه:
وای چیقدرحق بود….😂………………………….
بی کپشننننننننننننننننننننننننننننننن
وقتی مامانم سیب زمینی سرخ میکنه .....
بستگی به رفتار خودت داره......
چرا باید اینجوری باشه، فقط من اینطوری ام؟؟
کیا مث من بودن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من آذرم شما چی؟😂😉♥️💫
حق :)))))))))))))))))))))))))))))
حق... همیشه همین بوده و البته هست/
هرکیکمیخوادبره،برهفقطشماهانرین :)!🤝😂🗿
« مثل دلتنگی زلیخا برای یوسف »
حتی تو بدترین شرایط هم باید بلند بشی و ادامه بدی چون تو قویی
من که اینجوریم شما رو نمیدونم😂
🤝🏽
............😂😂😐............
حققققق تا ابددددددددد:) .
بنظرم زیادی حق بود و واقعی 👁🥃
حساسیت من نسبت ب اون و اون نسبت ب من
چقدر منھ ...
شاید...........................
وقتی یکی هست میخوای صداش کنی و...
رونالدو بیچاره 😁😑🫠هعییییییی
من خودم همینم شما چی تو کامت ها بگین
حقققققق