جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
کسییی میگههههههه ایاااا😥😥😥😥
..
#غمگین
#غم
F
Flora133333
سما
مشابه:
و شبی هست که نباشد پس از آن فردایی . .
یِک شَبدَرخَلوَتهِخُودجانَممیرَوَد👌🏼🖤: | غم
به قول شاعر که میگه؟ خوشا انانی که دل سیر دارند
ﺑﺍﻣﺩﺍﺩی ﺍﺳت ﭘیِ ﻫﺭ ﺷبِ ﺗﺍﺭی؛ آﺭی!....
............................دانلود عکس رایگان 💯🖤
شاید مرگ حالمو خوب کند.......🖤
------------------------------
پست غمگین برای دل های خسته و زخم خورده
3>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
------------------------------
جدیدترین کیلیپ های خفن و گنگو اینجا میتونی پیدا کنی فالو کن
مهم اینه که قبل از مرگ کی پناه گریه های ما بود...!
جرممون چی بود که این همه ساله مجازات میکشیم..
شد شد نشد هم بیخیال، میگذره....
بدون عنوان...🙃↔️
#استوری دارک #تنهایی #مرگ #دنیای مزخرف
°°°•••°°°•••°°°•••°°°•••°°°•••
ولی شهر حس آرامش به آدمارو میده
پَناهَندهبهدُنیایِخیالـی...
٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬
میخندم اما چشمانم غم دارد... باشم یا نباشم واقعا دنیا چه کم
من هیچی ندارم بگم :) تو بگو دلتنگشی یا نه؟
این نیز میگذرد اما......🖤🪐🌚🌙🕊!