جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
. ،رَفتَناوناییکهِادِعآیِموندَنداشتَن!'🖤🎭..
..
#عاشقانه
#غمگین
#تنهایی
M
manya1389
manya1389
مشابه:
تو خوب میموندی من پزتو میدادم!!!
باشد ک نباشد پس از ان روزهایی❤🙂🗝
واقعاااااا خیلی حقههههههههههههه
شاید یه روی هردومون پشیمون بشیم...
..................♡.................
چه خوش است پایان قصه ی ما مرگ باشد .
من از دیوانه ها دیدم هزاران عاقل مُرده!`🗿🚶🏻♀️
نباشمـــ همه چی حلع!! ❤️🩹🥀🖤
💔🙂...
حرفایی که کاش میزدم!:)))
جسمم اینجاست ولی روحم تو یه جنگل سبز و تاریک راه میره.💤
🖤🥺
گــاهی یک جواب ســرد کافیست...
توی دنیای واقعی اونایی که کمتر دروغ میگن بیشتر رسوا میشن
اندوه تنهایی در شبهای تاریک: پرترهای هنری و احساسی از رهاشدگی
تو مشکلات و ناراحتی خودتیو خودت:)))
💔:)))))))))))))))))))))))))))
عَـکــسِ نَـــوشـــتِـه
کلابهایندنیاتعلقندارم.🚬
تامل در تنهایی: یک عکس نوشته عمیق از احساسات درونی
کتاب یکی از اون چیزاییه ک تنهاییامو پُر میکنه:)📔💛
پست غمگین:پروفایل پسرونه تنهایی
رک بگویم از همه رنجیده ام...):