جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
خسته شدم از قوی بودن میخام تمومش کنید
..
#غمگین
#بی گناه
I
im_narges25
Narges
مشابه:
فریاد خاموش قلـــبی کوچک که دیگر نمی تپد...
بیخبر از دو جهانم، هنری بهتر از این؟
غمگین تر از اینم هست...؟:))))))
تصویر شبانه: تنهایی و ماشین
چقدر منھ ...
چقد این تکست زیبا و با مفهومه.
فقط موضوع اینکع کسی که دوسش دارم جنسیتش با من یکیع . . .:
دیگه فقط خیابونا حالمون خوب میکنه :)
:
د ر د ا مــــــــــــــــــــه🖤
بدترین نوع دلتنگی یعنی دل تنگت باشم وانمود کنم فراموشت کردم.
حال من را کسی جز تو نمی داند ....
برداشت خودتو ازین تصویر کامنت بزار.
اصلاً یک جوری ذهنم مشغول اینجور کار هاست که حتی تصورش هم دیو
استوری غمگین برای مناسبت خاص و تنهایی ): همین
عکس نوشته غمگین درباره تنهایی و از دست دادن
هرکس سنه اولدوز دسه اوزوم سنه آی دمیشم💜🙃
پس حواست باشه داری چیکار میکنی....
اونی ک قول موندن داده بود کجاس!؟🖤🌃
ترجیح میدم .....................
این جای خالیت تو دلم با خودتم پر نمیشه ..
★🩷
٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬
در خیالات خودم...