جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
ولی تو قول داده بودی..!💔🫵🏼
..
#غمگین
#گریه
Q
q_1999
پلنگ زخمی
مشابه:
اگه برگردی،باز باهم باشیم،همچیز خوب باشِ،ولی من مث قبل نمیشم
کاش هیچوقت اونقدر کم نیاریم که از خودمون متنفر بشیم😔
بعضی اوقات برای درمان حال باید حذف کرد و جایگزین نکرد.
هعیییی سلام همدرداممممم.......
مهم اینه که قبل از مرگ کی پناه گریه های ما بود...!
🖤
میرسدشبیکهدیگرفردایینیست!.
هعییییییییییییییییییی...🤌🏻🙃
منووو میگههه:)
😃✅ (: Dard age tasvir bodesh
شاید همه چی یادم بره ولی اون شابایی که تا صب گریه کردمو نه!
اونقدر دلم گرفته که قابلیت اینو دارم تا صبح اشک بریزم.💔😭
غم بی انتها بدون تو 🩹💔🖤🖤💔
ولی اشکِ چشم سمت چپ:))))))))))
خسته..........................
بی خیال چرت گفتم:)))))))))))))
چه راحت برات صبح شد.. اون شب..
جای من نبودی جهنمو ندیدی....
بعد از گریه های بلند، از چیز های کوچک بخندم...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
آنگه در خیابان میگرید از آنکه در گورستان میگوریدغمگین تر اس
مناسب برای پروفایل و استوری دپ
بامن از قوی بودن حرف نزن من چیزایی...