جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
رفتم پیژامه ی بابامو پوشیدم انگار گودرت داره
..
#عکس نوشته
#فان
N
nazanin208
Nazanin
مشابه:
کدومش قشنگتره؟ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
. . . . . . . . . . . . . . . .
والا :
چه حرفای سمی زد دوستش پس کی موهاش فر بود باید پیتزا درست کرد
وقتی به ساقیت پول ندادی باهات اینکارو میکنه
نمی دونم مشکل از گوشی یا از من
دستشویی مورد علاقه ی من برای چی این به فکرشون رسید که اینو
دزد امد خونمون دزدی منم که هیچی نداشتم
وقتی میری خوزستان برای اینکه آفتاب بگیری
این راستش حق ترین چیزی بود که دیدم
عکس دسته جعمی دخترا xsپسرا فقط نقاشی
صاحب مغازه دیگه ساعت رو نمیده به صاحبش
برای من همچین اتفاقی تا حالا نیفتاده
این برام یبار اتفاق افتاد ولی اون خیلی بامزس
بعضی ها چنان می گین پرنسس بابامون
یعنی منم قراره اینطوری بشم نمیدونم؟
بچه ها می دونستید که آدما چهار دسته ان
وقتی مامانت اسم گل روت می زاره
وقتی منو رفیقم تنها میشیم😎😎😅😅
به بعضیا باید گفت،بکش ضرر نداره...
ولی گوربای چتریی........🐈⬛!
پست درد مدرسه هنری.......... :)
بدبختت..........😹💔..........