جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
راستش من خیلی تنهام خیلی تنها .
..
#غمگین
#خودم
B
bita1006
بیتا ایمانی تبار
مشابه:
خودم نور شدم تو هر تاریکی
انقد بی حوصله بودم هزار تا عکس گرفتم تو مغازه یارو🤌😂💔
-حالم روال نی>>>🎀🖤🚬💅🤌✨️🥲🐾💤
...............................
.از خودم فرار کنم؟!🤷🏻♀️🔪❌️
نجات دهنده....❤️🩹💔 .
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خوشتیپ . جذاب .تو دلی.مهربون .
پسری ک مغرور نباشه واقن پسر نی!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
گرون باش تا برای بدست آوردنت بها بدن
نبودم چند وقت..
porof🍓🍒,
بردیا .
خلاصه ........................
خودت باش حتی اگه کسی باهات موافق نیس🎀🗼
چشمای خودم دلی گذاشتم..... میدونم خیلی زشته😊❤
این منم از یک تا ده بهم نمره بدید لایک فراموش نشود
entp:خیلی سخت ب کسی اعتماد میکنن و از سواستفاده کردن متنفرنن
باشد که نباشیم بسی قدر بداند:))
دست سازه هایی که با دل ساخته میشن
باختم من به زندگی؛
واقعاااا راستت میگه............... 💔
سخنی ندارم قضاوت با شما🎀✨✨✨✨.