جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
من توی مرحله ی سومم شمار چی؟؟؟
..
#غمگین
#غمگین
A
avina150192
Avina
مشابه:
عکس نوسته غمگین.............(:
چیزی ندارم بگم تصویر گویا است ...
................................
دنیا، همونی بود که میخواستی؟
مـن حـالـم خـوبـه..... "! 🥲 :)
نوشتهای تامل برانگیز از آرامش مطلق در سردخانه
وقتی دلتنگی و عشق، سر و گلو و قلب را به درد میآورد. | غمگین
آره:))))
هفت میلیارد آدم ... من قفلی زدم رو اونی که دوسم ندره :)
اگهـ ذوق یه دختر رو کور کنی،...((:🌿
من خوبمم:))))))اهوم:))))))))))
تتلو میگه ...
ذات هول و ادعای تعهد! دستخوش//:
عکس نوشته دلتنگی: طعم تلخ نبودنت
گرافیتی تلخ روی دیوار: همیشه آرزو میمونی؟
دیگه خستم از خاطرات موندگارت :)))
تاوانشو سر کسی که دوس داری میدی🕊🖤
شاید...........................
...............................
روایتی از دردهای پنهان
لطفا لگد نزن به مهم بودن خودت .
غمگین-دپ-شکسته-عشق-زندگی-روزگار
شایدمحقبااونبود؛ منزیادیضعیفشدم..
مراقب ذوق آدمها باشیم