جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
قوی بودن تنها راه نجات از غم...
..
#غمگین
#عکس نوشته
#دپ
#غم
#گریه
N
nnr5467
yas
مشابه:
................................
حیح:)
- چرا میخندی؟ -نمی خندم دارم سعی میکنم گریه نکنم.
Profile 🎈.....................
⌞🌵⌝ ! sᴀᴅ ɴᴏʀ ʜᴀᴘᴘʏ , ᴊᴜsᴛ ᴇᴍᴘᴛʏ ᴏғ ᴇᴍᴏᴛɪᴏɴ
کاش بی بهونه تو بمونی توی تنهایی این خونه بمونی
غم و اندوه: تصویری از گریه
هیس مرد گریه نمیکنه!..........
صمیمی شدن با بعضیا خریت محضه...
من که شبا روز درمانم آرزوست ارغوان...
🌚............................
بامن از قوی بودن حرف نزن من چیزایی...
گویی که وجود نداریم،هستیم اما نیستیم..💔
بامن از قوی بودن حرف نزن من چیزایی رو...
[ بهت که گفته بودم غمگینم ] :)
.........💔..........
گفت از حالت بگو گفتم:
امــید وارم نزنــــه زیـرش😴😐😬
حرف دل من.......................
هرکی میخنده که شاد نیست نه؟؟://
سکوت من پر از فریاده که اگه کسی بشنوه کر میشه .
:)............................
پست غمگین..................!!!
پروف متنی (عکس نوشته) ★٭★٭★٭★٭