جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
آدما خودشون وارد زندگیت میشن بعد هر موقع بخوان میرن
..
#غمگین
#عکس نوشته
#رفتن
#رها کردن
S
Silent_Killer88
:))))
مشابه:
👩🏻🦯🕳
این جواب آنکسی هست که خیانت کرده بایدرفت تاهیچ وقت آن خیانتک
نبودناتون بهتر از بودنای پوچتونه✌🏻🦦
عادت کن به وجود کسی عادت نکنی!
دوستدارمازصمیمقلب!
یکشببیصداترازهمیشههمهراترکخواهمکرد:)
..................
یه روزی همه چیو پشت سرم میزارم و میرم🙂
۳۶۵ روز بدون تو ؛ روز ۲ (day2)
Hiphpologist) Bad zaat),.🪽🌱.
بعضی وقت ها باید کنار کشید ...
یه نیمه شب دیگه من میرم تنهایی🥀
خودم به شخصه باید اینو روزی یازده بار بخونم...(
گاهی چقدر آدم دلش برای یک خیال راحت تنگ میشود
خودم کنار میکشم............!؟!
زیبایی و حقیقت متن مقاله رفتنی
عکس نوشته مفهومی درباره رفتن و ماندن
قابل توجه بعضیا که میگن مث من نمیتونی پیدا کنی .....
کسی که رفته بعد برگرد پیشت قبول نکن چون راهشو یاد گرفت یاد گ
یه ذره عربی بخونیم چقدر قشنگه آخه:)
ماندن یا نماندن سوختن یا دلتنگی
همراه من،موج های دریا...:)🚶🏻♀️
رفتن..........................