جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
کسیو بی ارزش نکنین و تا جایی هم که میتونین ناراحتش نکنین
..
#غمگین
#عکس نوشته
#درد
#قلب سنگی
#بدی
K
khaste_am
Roham
مشابه:
بارفتنت دردی که داشتم الان آنقدری بی احساس هستم که دیگر درد
هر چند حق ما نبود.....🖤🌚🪐🧠🫠💔!
یادم میمونه کجا واسه کیا جبران کنم...
بعد میگن مگه میخ داره صندلیت...
اون ضربه ای که بهت زدن رو تو به بقیه نزن..
استوری ، انگیزشی و غمگین مناسب برای افراد خاص
پس چرا بر دلم نمک زدند ...من که بر زخم کس نمک نزدم
با ما چه کرده اید؟! که اینگونه از شادی دوریم
. .
تصویر گویاست⁹ . . .
.........................
اگر سنگ قبری داشتم میخواستم بنویسن....🌚🖤🪐!
خسته ولی امیدوار:)))!
عکس نوشته روانشناسی...........
وقتی یک نفر از درد............
هیچ کس نمیداند و نخواهد دانست
دقیقاً همینطوره......(فالو)✨💔
منم همین طورم شاملو منم.......
واقعا👍👌..................
کااش میتونستی حداقل درکم کنیی کااش..! 🖤
ولی بخدا من لیاقتم خدافظی بهتری بود...
سودینکند...:)
___________________)))))))))):
این حرف دل من است که چگونه می گذرد🙂💔🤌🏻🩸