جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
بهتر نبود از آینه بپرسی؟
..
#عکس نوشته
#جدایی
M
mahiii_lov
دختری از تبار تُرک
مشابه:
بیایید وانمود نکنیم):..........
_و تو جبران نمیشوی حتی به گریه های عمیق ..
«جان ببر آنجا که دلم بردهای.»
-شبیهـ حرفـــات باشـ'!.... .
ینی اونم شبا...🖤❤️🩹🥺 .
ولی هنوزم دلتنگتم:)🖤
پروفایل غمگین مخصوص استوری....
هیچوقت فراموش نمیکنم.....🌚🦋🖤🕊!
چه جمله زیبایی🥲💔.............
🦦💔
عنوانی ندارد ………..!!!!!!!!!!!!!!
عنوانی نداره....🖤
حالم بهم میخوره از خودم که هنوزم دوست دارم :(
مث #حس نقطه چین
چرا داد زدی که برگردم وقتی خودت مقصر رفتنمی!
🖤،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،🖤
عشق یک طرفه بد تر از مرگه :🥲_
دوست نداشتم؟ واقعا این سوال ازم پرسیدی؟
پروفایل غمگین دپ.جداییخیانت🚶🏻♀️💔
درسته رفتی ولی کاری چیزی بود من شمارم همونه!
«کاش بودی:)))))))))))))))))))»
تٰٓکٰٓسٰٓتٰٓ.ٰٓ.ٰٓ🖤ٰٓ:)
بیا پیشم دیگه:) بهت نیاز دارم بیا!:)