جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
و باز خنده ات به یادم آمد وگفتم اگر بودی باز دوستت میداشتم:(
..
#عاشقانه
#غمگین
#نمیدونمممممم
A
atenaatena_1388
3> ati
مشابه:
گاهی خستگی فقط میمونه...........
در این سرای بی کسی انگار تک و تنها افتاده ام !:)
دقیقا:). .
با کسی بسوز که……………………………………….
It wasn`t hard to forget you, I didn`t want you to forget me
بدون کپشن:)!
من چنانم که کسی درک کند...:-(
پروفایل...!🙃
مامان خستم هنوز نمی تونم این حجم خستگی تحمل کنم
هیچکس همیشه سرش شلوغ نیست.....
ازش گــــذشـتــــم..............
ب کلمات اعتماد نکنید دوستان:)
.................................
استوری عاشقانه غمگین حیوانات *
................................
اگر نیامدی هم به درک...
کاش هممون میتونستیم یروز با قلبمون گپ بزنیم...
:))))
بستگی داره تو کی باشی ..... :)
عکسنوشته وپروفایل غمگین و خاص♡♡
انگیزشی زندگی 🦋♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
چقدر بغض این بیت زیاده :))))))
شازده کوچولو: دنیا چند تا آدم داره؟
۳۶۵ روز بدون تو روز ۹ (day 9) :